torsdag 2 juli 2015

Det här med att blogga...

Fattar inte att det ska vara så svårt att få till ett inlägg... Men, men,...en av anledningarna är denna lille kille. Han, och hans mamma, är väldigt trevliga att umgås med. Helt underbart att umgås och se sitt barnbarn nästan varje dag. Samtidigt så är det ju lite sorgligt om man  tänker på anledningen till att vi träffas så mycket... 
...på bilden ser han iof lite förvånad ut men han skrattar och ler nog mestadelen av sin vakna tid, men när hungern sätter in så är det ju lite annat ljud i skällan... 4månader har underverket hunnit bli och nu har vi nedräkning...inom de närmsta dagarna då kommer han att få en liten kusin
Och denna något större prinsen blir storebror...vi får hoppas att han ser lite gladare ut när lillbrorsan anländer...

..jag går snart på semester, hoppas att Horton tar en paus, han oxå.  Det börjar bli tröttsamt med denna intensiva huvudvärk, det är väl enda gången jag uppskattar en mulen regnig sommardag, det är när Horton är på besök. Jag hoppas och tänker att nu när det blir mer ledighet ska jag hinna med min lilla blogg , kanske få ner lite intressanta rader om vad som händer och sker, typ renovering av sovrummet, för tredje gången på fem år..😏

Ha en go dag i solen 🌺

1 kommentar:

Majken sa...

Fast vad ska JAG skylla på då som inte har några goa barnbarn & inte heller f¨r till ngr blogginlägg :-P

Hoppas du får njuta & slippa huvudvärken på semestern :-)
Hur var det, har du testat saroten (en gamaldags antidepp medicin) den tar jag för att få djupsömn & den har hjälpt mig att nästan helt bli av med min migrän.. Fast det har jag väl redan tipsat om.. haha senilmickis :-P

KRAM <3