söndag 5 februari 2012

...Tapeter...

...Jag har letat efter en randig tapet i ett år snart och äntligen har jag hittat den...
Jag har letat med ljus och lykta efter just DEN, när jag väl hittar den så finns den inte i någon affär utan den måste beställas på nätet, hos Tapeter & Tyger Det är väl inga problem med det mer än just den LILLA detaljen att man får vänta i två veckor innan de kommer hem till mig
Den ska sättas upp på tvären så min hall blir långrandig, en vägg, de andra blir vita eller ljusbeiga, med mörkbruna möbler...
Denna heter Romo Charcoal - W206-05
...Det är även dax för sovrummet att få sig en omgång...
...Det är ju säkert 1,5 år sedan som jag tapetserade om där...
Nu blir det en Boråstapet, Bohéme, som kommer att få pryda min vägg. Maken är väl lagom nöjd men å andra sidan så är han inte inblandad i själva tapetseringen, det brukar bli bäst om jag gör det själv...
...Så nu är det bara att vänta...

Ha en go dag.

Anne

Inga kommentarer: