söndag 24 augusti 2008

...Söndagsmiddag...

...samtidigt som jag sitter och funderar på vad mitt kylskåp har att erbjuda mig till middag så ringer min goda vän P och säger "vi tänkte grilla ,vill n.." längre hinner hon nog inte innan jag har tackat ja. Det blir att packa ihop hunden och maken för en promenad hem till dem då de inte bor så långt bort.
Som dessutom en arg granne påtalade för maken när han protesterade mot promenaden " har du hund så är det bara att börja knalla..." Han hävdar dock att man blir så trött efter middagen så det är skönt med en bil när man ska hem...

Men ,men, vi promenerade både dit och hem...

...Tack för god mat och, som alltid, trevligt sällskap...

2 kommentarer:

Paula sa...

Varsågod!!!!!!!!!! Du har rätt det är inte mobbing det är sanningen eller uppdatering... Ha en bra dag på jobbe... kram kram

Paula sa...

By the way.... Vad tror du om Gränna????