måndag 3 november 2008

...Tack Paula...

... Titta vad jag fick av Lill-Paula...
Stort tack och många kramar.
Skickar den vidare till:
*Linda (dagens tips, hur klarade jag mig utan dig..!?!)
*Angelica (alltid lika underhållande..)
*Maddox (det går inte att sluta läsa...)
*Annika ( vilka bilder du tar...)
*Annas Lantliv (härliga funderingar och goa bilder...)
*Milla (vad vore detta utan en dalkullas funderingar...)
*Hallonpajen (din dag kanske blir lite bättre...)
* Mindi (som fixar så mycket roligt för oss alla)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååå tack =)

Tänk att du lyckats nominera två bloggar från samma lilla by!!!
Anna bor ju oxå här =)

Anonym sa...

Menn åh va roligt! Tack snälla söta du! Vad glad jag blir! Jag håller på mixtrar med en sida på Kryddburken till sånt här skoj och fint man får, så jag sparar bilden sålänge! Hoppas du har en trevlig kväll! Kram kram

Anonym sa...

Åhh du är verkligen en klippa ;)
Ja det gjorde min kväll lite roligare,jag fick ett leende på läpparna :)
Tusen tack
Kram

Fotograferande Maria sa...

HEj! Jag kikar in från swappen. Kul med en blogg där jag aldrig varit :) Kram Maria

Anni sa...

Tackar! Vad gullig du är!
Hoppas du snart mår bättre och att den envisa förkylningen snart ger med sig!
saknar dig på jobbet ju!

Anonym sa...

Kikar in i din blogg eftersom jag också är med i swappen

Anonym sa...

Jo, jag är faktiskt klar :-) Inget att stessa för dock - det är ju länge kvar innan det ska skickas. Men eftersom jag ändå fixar julklappar och saker till andra som ska skickas snart också så kör jag allt på ett bräde.

Sen så har jag haft tid - det är det inte säkert jag har senare

Anonym sa...

Tack för den fina nomineringen. :) Vad glad jag blev när jag läste din fina kommentar. :)

Jo för tusan. Jag har vart förkyld till och från sen en månad tillbaka i alla fall. Och det är Felix fel. Endast hans fel. ;) Men, någon gång skall den ta slut. Det vet jag ju.

Krya på dig! :)
Kram kram

Anonym sa...

Vet inte egentligen hade jag nog inte förväntat mig att han skulle se den.. skall snart visa han kortet på den. Paula

annaslantliv sa...

Tack vad gulligt! Jag får aldrig några utmärkelser så jag blir verkligen superlyckllig över denna!

Tjoho!

Kram