söndag 1 februari 2009

...söndagsångest...

Det här med söndagar är ju ett kapitel för sig. Jag stor trivs på mitt jobb, med både stora och små. Så söndagsångesten är ju även de splittrad. Men det känns ju som det finns så mycket annat än att jobba hela tiden. Vi står ju just nu inför en hel del omvälvande förändringar i vårt liv, jag och maken. Vi skickade in uppsägningen på vår lägenhet i torsdags, där har vi bott tillsammans sen vi träffades. Jag och mina barn har bott i den i snart 15 år. Vi ska flytta till Det Blå Huset och varva med vår villavagn som vi också har att åka till. Det kan ju vara så att ett par systrar med familjer vill åka bort en stund från stadens hets..

...Hur kul är det när det aldrig är någon som leker med mig...

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~~ ~~

Tror ni det blir något bad i denna någon gång..?

Just nu ser det ut att vara ganska lång borta...




Det verkar som om det har varit vandaler här...

...eller en vedhuggande make...




Inga kommentarer: