onsdag 20 maj 2009

Veckan som gick...

...då hände det inte så mycket I måndags så åkte vi i från Det Blå Huset halv sex på morgonen, jag började jobba 7.30 och slutade 20.00. Man är lite seg när man gjort ett sådant pass. Om man dessutom tappar bort tiden på söndag kväll och går och lägger sig tio i ett på natten när man ska gå upp fyra timmar senare då får man ju lite skylla sig själv.
På tisdag kväll/natt var vi hos min mamma. Hon är på Spa i Estland så det passade ju bra. Jag Börjar ju jobba 05.45 på onsdagar så det är ju en liten bonus att resvägen bara blir tio minuter i från henne i stället för fyrtiofem som jag har hemifrån i vanliga fall.



När jag slutade i dag så var maken inte klar med dagens jobb så då åkte jag svängen om den lilla Sessan.



Jag bara måste snusa lite på henne...
...nu är brasan tänd och det magiska lugnet har lägrat sig, vi är i Det Blå Huset...

4 kommentarer:

Patricia sa...

Hujedamig att börja jobba så tidigt, det borde vara förbjudet men min kärlek har samma arbetstider varannan vecka och 45 min restid och går upp 4.05 de veckorna...usch, inget för mig.. =)

Ha det gott!
Kram Patricia

Patricia sa...

Men stackars barn att behöva gå upp så tidigt, det skulle vara förbjudet... =)

Nu är det gonatt här..men jag börjar inte förrän kl 09.00 i morron, börjar aldrig tidigare än så.. hi hi...(retas lite)

Kram Patricia

Anni sa...

Fina bilder :) Vill gärna se fler!
kram och ha en skön helg!

Christina sa...

fina bilder :)