fredag 16 oktober 2009

...å så var det helg...



När jag vaknade i morse så var det inte till en strålande sol som vi haft de senaste dagarna utan till snöblandat regn. Att jag dessutom knappt kom ur sängen för att jag hade så ont i ryggen gjorde ju inte saken bättre. , det var bara att ringa till jobbet och säga att detta var en mindre bra dag för mig så jag blev kvar hemma..


Fram på dagen så kom maken och hämtade mig och så styrde vi kosan mot det Blå Huset. Väl framme så tände vi en brasa och gjorde en god middag, pannbiff och potatis god sås och stekt lök, såå himla gott...


Efter middagen så blev det en obligatorisk middagsvila, att dessutom ha så himla ont hela tiden tar ju på krafterna så trött blir man ju...


Man kanske skulle ta sig ett dopp i baljan, 40*vatten, massagestrålar och massa bubbel, det kanske mjukar upp rygg och öma axlar...


Imorgon ska vi ta upp båten. Två superkorta svängar är allt vi har hunnit med att gå ut med den. Det kan ju iof bero på att vi köpte den i mitten på september och vädret har väl inte varit på vår sida sedan dess, inte på helgern åtminstonde. Vardagarna har ju varit superfina men om man jobbar till framåt sex varje kväll så är ju orken inte på topp för att gå ut på sjön...

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

vad jobbigt att ha ont i ryggen.Verkar som du haft en riktig ta hand om dej dag.Ha det gott och hoppas att värken går över....Kramizar ~~~~RITA~~~~.

Patricia sa...

Hoppas ryggen är bättre och att du snart är piggelin igen...jag vet hur det är att leva med krämpor...det är inget vidare.

Kram Patricia

annaslantliv sa...

Ja visst är det så, en otrolig lycka att vkna med sånna gullungar, men det tar några sekunder innan man kommer på det på morgonen... ;-)

Ryggen är inte kul att ha ont i, det äe verkligen något som besvärar en HELA tiden. Vad man än gör tycker jag. Hoppas det bli bättre.

Kram