torsdag 10 december 2009

...Hos Doktorn...


...I morse så fick jag ta mig in till den stora staden Göteborg för att gå till doktorn. Hade fått en tid hos Neurologkliniken på Lundby Sjukhus. Jag fick träffa en mycket trevlig doktor, han kändes genuint intresserad och kompetent. I två timmar satt han och frågade mig hur min värk yttrar sig, när den kommer, hur det känns, om jag kan se något mönster i det hela....

Sedan så skrev han ut en ny medicin till mig, då inget av det jag fått tidigare har hjälp. Nu fick jag injektioner som jag ska ta...!!! Hur kul är det då...!!! Men funkar de så är väl ingen gladare än jag... Det ska även göras en ny MR så han kan utesluta helt att det inte är ett aneurysm som växer sakta men säkert och orsakar min smärta...


...På vägen hem slank jag in på Huveröds och köpte den frusna hundmaten som den lille valpen är så förtjust i... Som dessutom är en svensk produkt utan massa färgämnen och andra konstiga tillsattser i...

Inga kommentarer: