onsdag 27 juni 2012

...7 dagar kvar...


...tills semestern börjar...
...Maken ska ha semester samtidigt som mig i år...säger han...
Vi har ju försökt ha det för om åren. Min semester börjar och han "ska bara.." och så brukar det hålla på en vecka eller två innan han är klar att gå på sin ledighet... 
...jag har jobbat massor nu den sista veckan, ihop med min luftrörskatarr, så jag känner mig ju såå-där-pigg...Två utvecklingssamtal har jag haft oxå, i elfte timmen, tack vare alla små elaka baciller. vi ska väl ha klarat av dem senast i maj...

Maken och jag har 5-årig bröllopsdag snart, undrar hur han kommer att uppmärksamma den..OM han kommer ihåg den...


Nä, klockan ringer 04.45 så nu är det dax för sängen...


Go kväll alla rara vännen <3

1 kommentar:

Herr Nilssons Fru sa...

Karlar ska bara:)
Klart han kommer ihåg bröllopsdagen. Min gubbe är bättre på sånt än jag:)

Glad semesterstart...

Kramiz