måndag 3 december 2012

...Första Advent...

...tiden springer i från mig känns det som...

3 kommentarer:

MARIA I KOS sa...

Jag känner också lite stress , speciellt över julklappsinköpen som är jobbigast att få ihop .
Pynta tycker jag är roligt .
Bakningen har jag tänkt minska på , dels för att vi har mindre frys nu , det ryms inte så mycket :) Det brukar inte gå åt så mycket fika heller .
Mysigt du gjort med ljuset i krukan .
Jag har också såna ikeakrukor i köket . Gillar dom .
Ha det bra .
Kram ♥

Herr Nilssons Fru sa...

Nej då, inget springer i från dig, de e du som får för lite gjort på kort tid..haha..skojar bara. Du hinner - ta´t lungt.

kramiz

Majken sa...

Vilken söt ljusstake du fixat :-)
Du måste ändra texten på din header nu.. det finns ju en liten lurvig vän som inte blir omnämnd...

Ha en riktigt fin kväll!
Kram