tisdag 16 september 2008

...vart tog måndagen vägen...



...man undrar, helt plötsligt var det tisdag...

Jobbade hela måndagen, som vanligt.Kom hem, ut med hunden, gjorde middag, åt den med maken som sällskap, ut med hunden, kolla runt lite på nätet, har en idé som jag försöker få rätsida på, hälsa på hos er alla, kolla tv en stund sen var det dax för kvällsrundan med hunden. Vi valde att gå genom skogen. Allt var som vanligt förutom att det var nog var en älg som gick in i bland träden bredvid mig och Rufus när vi kom en bit in i skogen, det knakade och brakade till nått så in i ... och Rufus satte av med en sån fart att det var löjligt att försöka hänga med. När vi väl kom ut ur skogen hade båda han och jag en hjärtfrekvens som låg i svängarna med en infarkt...


...Det här är vad jag har kvar av min sommar...



...de är faktiskt väldigt fina fortfarande...



...och detta är vad jag ser av min dotter...


...en rosa moped parkerad utanför vår dörr. Den rullar bara på helgerna nu förr tiden, om hon kommer hem alltså...

...Nej, nu är det dax att krypa till kojs. Jag börjar klockan sex i morgon bitti. Och ska gå ut med Rufufs innan jag åker till jobbet...

Nattinatti

Inga kommentarer: