måndag 11 juli 2011

...mm, semester sa jag...

...Började min semester med att gå upp vid 05,40..!!! och måla taket i sovrumet när jag ändå var igång så fick väggarna sig en skvätt färg också...

...När jag var klar med det så knäppte jag igång den lilla nya maskinen i min park av matreell lycka, en Tassimo T20 som omedelbart levererade en härlig caffe macchiato och satte mig ner på altanen och funderade över resten av dagen...



...När kaffet var slut så var det dax för en tur mot den stora staden Kungälv för en dejt med min höggravida lillasyster för gardininköp till det nya babyrummet...

...Resten av dagen bestod mest av att vattna blommor, middagslagning till en arbetande make, lite pyssel med hundarna och sen var dagen slut....

Så, sov gott alla goa...

Anne


1 kommentar:

Herr Nilssons Fru sa...

Anne!!!! Vad du sliter...de e ju semester...du skulle suttit o slurpat kaffe hela dagen, filat naglarna, läst en bok...bara njutit..(:

Vackert kaffe...nästan synd att dricka ur dem.

Ta de nu lugnt idag du!!
Kramiz Anki
PS...en pool hade varit bättre, men nja vi behöver ju gå på muggen med, gott ändå att gubben gjorde allt själv (: DS