onsdag 14 mars 2012

...Buzzador...


...Jag är buzzador och just nu så håller jag på att testa en del grejer från OBH Nordica...
Deras glassmaskin, en värmefilt och en liten smörgåsgrill.

...Idag så tänkte jag slå på stort och bjuda maken på hemgjord glass efter middagen...
...Själva skålarna var i frysen sen igår så de var startklara...
Hade tänkt mig ett sunt alternativ i dag så det skulle bli Frozzen yoghurt..
Sagt och gjort, hällde i det som skulle i plus lite socker =/....
...mm, nog frös det alltid. En liten tunn kant runt skålen, resten blev liksom aldrig fruset. Mest som tjock yoghurt...
Jag får väl skylla på att det var första gången och skam den som ger sig. Det får väl bli ett nytt försök snart...
Nu blir det till att värma sig under värmefilten som var med i det lilla paketet...

Nu är det Halv åtta hos mig...


Inga kommentarer: